Kruishoutemse bedrijven zetten acties op touw tijdens campagne 'Zo Dichtblij'

zo dichtblijVan 29 april t.e.m. 3 juni 2017 loopt de campagne 'Zo Dichtblij', de opvolger van 'Met belgerinkel naar de winkel'. Ze wil inwoners bewust maken van de voordelen van een bruisende kern. Enerzijds door detailhandel, horeca en ondernemerschap in en rond de kernen te stimuleren, anderzijds door inwoners op een duurzame manier samen te brengen.

Ook nu krijgt u bij de deelnemende handelaars een lot als u uw inkopen te voet of met de fiets doet. Met deze loten maakt u kans op talrijke mooie prijzen.

Deelnemende handelaars

Ook voor verenigingen

Verenigingen of burgergroepen kunnen een duurzame activiteit organiseren en zo de gemeente helemaal doen bruisen tijdens deze campagne! Een uitgelezen kans om jullie werking in de verf te zetten! Bovendien maakt u kans op een geldprijs van 500 euro!

=> Kijk hier welke bedrijven reeds op de kar sprongen!

Surf naar www.zodichtblij.be voor meer info.