Aanvraag toelating evenement

Aanvraagformulier

Het aanvraagformulier stuurt u terug naar:
Het College van Burgemeester en Schepenen
Markt 1
9770 Kruishoutem

Een kopie van uw aanvraag sturen wij ter kennisgeving door naar de lokale politie en de brandweer.

Voor welke evenementen?

god zei drank fuif 2010

  • Alle activiteiten op het openbaar domein (bv. buurtfeesten, sportmanifestaties, markten …).
  • Publiek toegankelijke activiteiten van meer dan 100 personen op een tijdelijke locatie (tent, schuur … ). Activiteiten die plaats vinden in CC De Mastbloem, de gemeenschapslokalen of andere gereglementeerde locaties zoals horecazaken e.d. vallen hier niet onder.
  • Publiek toegankelijke fuiven en muziekoptredens, ongeacht de locatie of het bezoekersaantal (ook in CC De Mastbloem en de andere gemeenschapslokalen).
  • Fiets- en wandeltochten met meer dan 100 deelnemers en met start- of aankomstplaats in Kruishoutem.
  • Alle gemotoriseerde tochten met start- of aankomstplaats in Kruishoutem.
  • Het maken van een kampvuur.
  • Gebruik van radiowagens.
  • Afspelen van muziek luider dan 85 dBA (enkel bij publiek toegankelijke activiteiten).

Wanneer?

Als organisator van bovenstaande evenementen brengt u het gemeentebestuur ten laatste 2 maanden op voorhand op de hoogte van uw evenement.

Andere aanvragen

Voor onderstaande zaken vult u een apart aanvraagformulier in:

  • gebruik materialen gemeentelijke uitleendienst (m.i.v. evenementenkoffer);
  • gebruik gemeentelijke infoborden;
  • gebruik gemeentelijk transport;
  • afsteken van vuurwerk;
  • schenken van sterke drank = gedestilleerde alcoholhoudende dranken (jenevers, whisky, rum, vodka, gin …) of dranken waar alcohol aan werd toegevoegd (porto, pisang, sherry, likeuren, breezers, gin-tonic, campari …);
  • toestemming voor het inzetten van vrijwilligers voor het uitvoeren van bewakingsactiviteiten.

Bijkomende info