Stedenbouwkundig attest

Wilt u de inlichtingen over het perceel dat u interesseert schriftelijk bevestigd zien, dan kunt u een stedenbouwkundig attest aanvragen bij het gemeentebestuur.

De minimale inhoud van de aanvraag voor een stedenbouwkundig attets en de regeling van de termijnen doorheen de procedure zijn bepaald door de Vlaamse Regering. (BVR van 1 juli 2005 tot bepaling van de nadere regels voor de aanvraag en de afgifte van het stedenbouwkundig attest)

Formulier voor stedenbouwkundig attest (application/msword, 91.6 kB, info)

Let op! Een stedenbouwkundig attest is nog geen stedenbouwkundige vergunning. De afgifte van het attest blijft onder voorbehoud van het beslissende onderzoek waaraan een effectieve stedenbouwkundige aanvraag of verkavelingsaanvraag onderworpen wordt. U kunt hiermee niet beginnen bouwen of verbouwen. Het attest blijft bovendien slechts twee jaar na uitgifte geldig en dit voor zoverre dat de wetgeving ondertussen niet gewijzigd is.

Dienst ruimtelijke ordening, stedenbouw en mobiliteit

Markt 1
9770 Kruishoutem
tel. 09 333 71 19
fax 09 333 71 13
ruimtelijke.ordening@kruishoutem.be